Najúspešnejšie crowdfundingové príbehy roku 2024 na StartLabe
Najúspešnejšie crowdfundingové príbehy roku 2024 na StartLabe
16. jan 2025
InšpirácieMinulý rok bol na StartLabe plný kreatívnych letov a odvážnych cieľov. A ukázal, že keď nápady dostanú krídla, môžu vzlietnuť naozaj vysoko. Či už ide o podporu dôležitých spoločenských tém, alebo o originálne projekty, ktoré oslovili široké publikum, 2024 bol rokom inšpiratívnych príbehov.
Zomri SGDN – Kuchárska kniha od známej satirickej stránky
Vedeli ste, že je možné pripraviť segedín na 45 spôsobov? Táto kampaň nám odhalila nielen túto „škandalóznu" informáciu, ale hlavne ukázala, že ZOMRI dokáže spojiť tisíce fanúšikov pre dobrú vec. Humor, originalita a silná komunita – tri základné ingrediencie úspechu kuchárskej knihy „ZOMRI SGDN“. Táto už piata kampaň známej satirickej stránky na StartLabe vyzbierala 60 055 € na podporu fungovanie tohto obľúbeného projektu.
Kuchárska kniha však nebola len zbierkou receptov, ale aj symbolom identity komunity, ktorá zdieľa spoločné hodnoty a humor. Tento projekt ukázal, že silná značka dokáže nielen inšpirovať svojich podporovateľov, ale aj efektívne využiť crowdfunding na dlhodobú podporu svojej činnosti.
Keď váš projekt osloví ľudí nielen obsahom, ale aj hodnotami, ktoré s nimi zdieľate, stáva sa prirodzenou súčasťou ich života. Presne to je recept ZOMRI na úspech – kombinácia vtipu, autenticity a lojálnej komunity.
Podzemný kuriér – fiktívne noviny o ruskej invázii na Slovensko
Projekty, ktoré reflektujú aktuálne dianie a otvárajú spoločenské témy, majú silu nielen inšpirovať, ale aj vzbudiť záujem podporovateľov.
Spojte kreativitu s jasným odkazom – a ukážte, že vaša kampaň môže byť nástrojom na pozitívnu zmenu. Podzemný kuriér ukázal, že kreatívna forma môže byť mocným nástrojom na zvýšenie povedomia o vážnych témach. Jeho odkaz o dôležitosti kritického myslenia a spoločenskej súdržnosti našiel odozvu u tisícov podporovateľov, ktorí prispeli na jeho distribúciu do domácností po celom Slovensku.
Psychologicko-detektívna hra od tvorcov podcastu Vražedné
psyché
psychologicko-detektívnou hrou Umlčané v tme, ktorá sa stala nie len najúspešnejšou kampaňou minulého roka, ale s celkovou vyzbieranou sumou 110 010 € aj najúspešnejšou kampaňou na StartLabe.
Za týmto úspechom stojí kombinácia precízneho plánovania, silného marketingu a nadšenia autorov. Spolupráca s profesionálnou agentúrou PS:Digital pomohla hru priblížiť širokému publiku a vytvoriť pútavú kampaň, ktorá podporovateľov vtiahla do sveta detektívnych príbehov.
Ak máte ambiciózny projekt, nebojte sa investovať do profesionálneho marketingu a využite osvedčené know-how, aby ste sa dostali k čo najširšiemu publiku. Tento príbeh je dôkazom, že na StartLabe sú vítané aj kreatívne projekty s potenciálom získať srdcia podporovateľov.
Ak potrebujete poradiť, ako správne naštartovať svoju kampaň, radi vám pomôžeme. Napíšte nám na info@startlab.sk alebo si dohodnite online konzultáciu.
Na StartLabe môžete financovať svoj projekt aj vy
Pomôžeme vám rozbehnúť vlastnú kampaň