Priestor pre podporu dobrých vecí
Priestor pre podporu
dobrých vecí
Spájame autorov verejnoprospešných projektov s ľuďmi, ktorí ich chcú podporiť.
Spájame autorov verejnoprospešných projektov s ľuďmi, ktorí ich chcú podporiť.
106 366
podporovateľov
1 594
spustených kampaní
79 %
úspešných kampaní
6 245 163 €
vyzbieraná suma
106 366
podporovateľov
1 594
spustených kampaní
79 %
úspešných kampaní
6 245 163 €
vyzbieraná suma
Crowdfunding v 4 krokoch
Od roku 2015 sme pomohli financovať stovky projektov po celom Slovensku.
Toto je postup, akým to funguje:
1. Pripravíte kampaň
2. Vytvoríte kampaň
3. Zbierate peniaze
4. Realizujete projekt
krok 1
Pripravíte kampaň
Pripravíte si potrebné podklady: prezentáciu projektu, video, odmeny. Naplánujete cieľovú sumu, dĺžku trvania kampane a komunikačný plán.
krok 2
Vytvoríte kampaň
Kampaň vytvoríte jednoducho v štyroch krokoch a pošlete ju na schválenie. Do 3 pracovných dní vám dáme vedieť, či je všetko v poriadku, alebo vám poradíme, ako ju zlepšiť.
krok 3
Zbierate peniaze
Kampaň aktívne komunikujete a snažíte sa vyzbierať čo najviac peňazí. Ak sa vám podarí naplniť (či presiahnuť) cieľovú sumu, peniaze vám pošleme. Ak nie, vrátime ich podporovateľom a vy nič neplatíte.
krok 4
Realizujete projekt
Čo najskôr pošlete sľúbené odmeny a realizujete projekt. A môžete sa pustiť do plánovania ďalšej kampane :)
Ako to funguje?
Od roku 2015 sme pomohli financovať stovky projektov po celom Slovensku.
Toto je postup, akým to funguje:
Pripravíte si potrebné podklady: prezentáciu projektu, video, odmeny. Naplánujete cieľovú sumu, dĺžku trvania kampane a komunikačný plán.
Kampaň vytvoríte jednoducho v štyroch krokoch a pošlete ju na schválenie. Do 3 pracovných dní vám dáme vedieť, či je všetko v poriadku, alebo vám poradíme, ako ju zlepšiť.
Kampaň aktívne komunikujete a snažíte sa vyzbierať čo najviac peňazí. Ak sa vám podarí naplniť (či presiahnuť) cieľovú sumu, peniaze vám pošleme. Ak nie, vrátime ich podporovateľom a vy nič neplatíte.
Skončené kampane
Pozrite si známe projekty, ktoré vznikli aj vďaka podpore verejnosti.
Skončené kampane
Pozrite si známe projekty, ktoré vznikli aj vďaka podpore verejnosti.
Naučíme vás, ako na to
Naučíme vás,
ako na to
Pripravte kampaň, ktorá prekoná aj vaše očakávania.
Pomôžu vám osvedčené stratégie, príbehy úspešných autorov a ďalší inšpiratívny obsah.
Prečo si vybrať StartLab?
Stovky dokončených projektov a roky skúseností sú našou najlepšou vizitkou.
Učíte nás, čo potrebujete a posúvate naše služby dopredu.
Osobný prístup
Od nášho začiatku si zakladáme na osobnom prístupe. Radi vám pomôžeme s prípravou kampane a v prípade otázok sme vám kedykoľvek k dispozícii. Aj vďaka tomu dosahujú kampane u nás 70 - 80 % úspešnosť.
Dostupné návody a nástroje
Na našich stránkach nájdete všetko potrebné pre prípravu úspešnej kampane. Poskytujeme návody, tipy, inšpirácie, vydali sme pre vás učebnicu crowdfundingu.
Počas kampane máte k dispozícii štatistiky a analytické nástroje, ktoré vám pomôžu kampaň optimalizovať.
Motivujúce financovanie
Rovnako ako americký Kickstarter, aj u nás je na vyplatenie peňazí potrebné dosiahnuť minimálnu cieľovú sumu. Zo skúsenosti vieme, že tento systém pomáha vyzbierať až o 90 % viac. Navyše máte možnosť pridať do kampane ďalšie ciele, ktoré však na vyplatenie peňazí nemusíte naplniť.
Nízky alebo žiaden poplatok
Sme nezisková platforma a chceme, aby na realizáciu projektov išlo čo najviac z vyzbieraných peňazí.
Poplatok, ktorý pokrýva náklady na našu prevádzku preto rozkladáme medzi autora a podporovateľov. Svojimi darmi znižujú jeho výšku na priemerných 3,5 %, no často ho znížia až na nulu.
Osobný prístup
Od nášho začiatku si zakladáme na osobnom prístupe. Radi vám pomôžeme s prípravou kampane a v prípade otázok sme vám kedykoľvek k dispozícii. Aj vďaka tomu dosahujú kampane u nás 70 - 80 % úspešnosť.
Dostupné návody a nástroje
Na našich stránkach nájdete všetko potrebné pre prípravu úspešnej kampane. Poskytujeme návody, tipy, inšpirácie, vydali sme pre vás učebnicu crowdfundingu. Počas kampane máte k dispozícii štatistiky a analytické nástroje, ktoré vám pomôžu kampaň optimalizovať.
Motivujúce financovanie
Rovnako ako americký Kickstarter, aj u nás je na vyplatenie peňazí potrebné dosiahnuť minimálnu cieľovú sumu. Zo skúsenosti vieme, že tento systém pomáha vyzbierať až o 90 % viac. Navyše máte možnosť pridať do kampane ďalšie ciele, ktoré však na vyplatenie peňazí nemusíte naplniť.
Nízky alebo žiaden poplatok
Sme nezisková platforma a chceme, aby na realizáciu projektov išlo čo najviac z vyzbieraných peňazí. Poplatok, ktorý pokrýva náklady na našu prevádzku preto rozkladáme medzi autora a podporovateľov. Svojimi darmi znižujú jeho výšku na priemerných 3,5 %, no často ho znížia až na nulu.
Naša najlepšia reklama
„Vďaka StartLabu sa nám podarilo naplniť víziu, o ktorej sme netušili, či ju dokážeme zrealizovať. Niečo si vymyslite a choďte do toho aj vy.“
ZOMRI
„Na StartLabe si najviac cením to, že mi ukázali ako vyzerá skutočne partnerský prístup. Počas celej kampane mi dávali veľa dôležitých a nápomocných informácií, ktoré mi pomohli kampaň úspešne zrealizovať.“
Tomáš Kriššák,
autor kampane Dobrodružstvá Milana Rastislava Štefánika
„Okrem možnosti získať viac ako 20 tis. na projekty, boli pre nás veľmi prínosné aj nové kontakty, ktoré sme prostredníctvom kampane získali a s ktorými naše združenie môže ďalej pracovať.“
Sandra Polovková,
Post Bellum
„Kampaň nám okrem peňazí priniesla aj zvýšenie poznateľnosti značky a aj viac ako roka po kampani si nás z kampane ľudia pamätajú. Vďaka tomu sme mohli rozbehnúť aj komunikáciu na ďalších platformách.“
Martina Bolibruchová,
Zmudri.sk
„Kampaň ma donútila vystúpiť zo svojej komfortnej zóny a robiť kopu vecí mimo môjho remesla, čo bola výborná skúsenosť, ktorú by som odporučil každému.“
Ján Kurinec,
ilustrátor
Naša najlepšia reklama
„Vďaka StartLabu sa nám podarilo naplniť víziu, o ktorej sme netušili, či ju dokážeme zrealizovať. Niečo si vymyslite a choďte do toho aj vy.“
ZOMRI
„Na StartLabe si najviac cením to, že mi ukázali ako vyzerá skutočne partnerský prístup. Počas celej kampane mi dávali veľa dôležitých a nápomocných informácií, ktoré mi pomohli kampaň úspešne zrealizovať.“
Tomáš Kriššák,
autor kampane Dobrodružstvá Milana Rastislava Štefánika
„Okrem možnosti získať viac ako 20 tis. na projekty, boli pre nás veľmi prínosné aj nové kontakty, ktoré sme prostredníctvom kampane získali a s ktorými naše združenie môže ďalej pracovať.“
Sandra Polovková,
Post Bellum
„Kampaň nám okrem peňazí priniesla aj zvýšenie poznateľnosti značky a aj viac ako roka po kampani si nás z kampane ľudia pamätajú. Vďaka tomu sme mohli rozbehnúť aj komunikáciu na ďalších platformách.“
Martina Bolibruchová,
Zmudri.sk
„Kampaň ma donútila vystúpiť zo svojej komfortnej zóny a robiť kopu vecí mimo môjho remesla, čo bola výborná skúsenosť, ktorú by som odporučil každému.“
Ján Kurinec,
ilustrátor